تزریق بوتاکس چانه زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس چانه
نوشته شده توسط : ادمین

تزریق بوتاکس چانه زیر نظر متخصص،هزینه بوتاکس چانه

چانه نیز مانند سایر اجزای صورت به خاطر افزایش سن چروک می شود. البته علاوه بر افزایش سن موارد دیگری از جمله حرف زدن، خندیدن و انجام حرکات تکراری نیز می توانند بر این امر تاثیر گذار باشند.

وجود خط بر روی چانه می تواند تاثیر زیادی بر روی زیبایی افراد بگذارد. به همین خاطر در بیشتر مواقع افراد به دنبال راهی هستند تا با کمترین هزینه و ایمنی بالا این خطوط را از بین ببرند.

تزریق بوتاکس چانه یکی از بهترین راه ها برای حل این مشکل می باشد. چون این نوع از تزریق کاری کاملا علمی و کم خطر است. اما بهتر است بدانید تنها زمانی خطر آن کم می باشد که توسط یک متخصص زیبایی انجام شود.

زیرا اگر نقاطی که باید بوتاکس به آنها تزریق شود به خوبی شناسایی نشوند. و قبل از تزریق صورت استریل نشود مشکلات و خطرات زیادی برای افراد به وجود خواهد آمد.

هزینه بوتاکس چانه

هزینه بوتاکس چانه

بوتاکس چانه هزینه زیادی ندارد. اما با این حال افراد زیادی هستند که به خاطر هزینه از انجام این کار منصرف می شوند. اگر علاقه دارید با مهم ترین عوامل تاثیر گذار بر روی قیمت بوتاکس چانه آگاهی پیدا کنید. می توانید با مطالعه ادامه این مطلب به اطلاعات مورد نیاز خود دست یابید.

پزشک انتخابی شما

معمولا پزشکانی که مهارت بالایی دارند چون تعداد بیمارانی که به آنها مراجعه می کنند زیاد است از بیماران خود مبلغ بیشتری بابت دستمزد دریافت می کنند.به همین خاطر اگر پزشک انتخابی شما دارای مهارت و شهرت زیادی باشد ممکن است بابت انجام این کار از شما هزینه بیشتری دریافت کند.

موقعیت مکانی کلینیک انتخابی شما

همانگونه که میدانید همه ساختمان هایی که در بالا شهر واقع شده اند هزینه اجاره آنها بسیار بالا می باشد. به همین خاطر جور کردن اجاره چنین مکان هایی با دریافت دستمزد های کم به هیچ وجه به دست نمی آید. بنابراین اگر شما برای انجام تزریق بوتاکس چانه خود بخواهید به یک کلینیک در بالا شهر مراجعه کنید حتما باید هزینه بیشتری نسبت به زمانی که به کلینیک های پایین شهر مراجعه می کنید پرداخت کنید.

نوع بوتاکس

انواع مختلفی از برندهای بوتاکس چانه وجود دارند. که اگر شما بخواهید بهترین را انتخاب کنید. باید حتما هزینه زیادی پرداخت نمایید . چون برندهای معتبر همیشه قیمت بالایی دارند. البته بهتر است بدانید چون کیفیت این برندها بسیار بالا می باشد اگر حتی هزینه زیادی نیز پرداخت کنید باز هم ضرر نخواهید کرد.

مزایای بوتاکس چانه

بوتاکس چانه نیز مانند سایر انواع بوتاکس دارای مزایای بسیار زیادی برای افراد است . به همین خاطر این کار در بین ایرانیان رواج زیادی دارد . ما برای آشنایی شما بعضی از مهم ترین مزایای این کار را در اینجا بیان کرده ایم.

از بین بردن چال چانه

بعضی از افراد به صورت مادرزادی دارای چال چانه می باشند. بسیاری از این افراد دوست ندارند چنین ویژگی را داشته باشند. به همین خاطر به دنبال راهی می باشند تا آن را کاملا محو کنند و چانه خود را به خوبی صاف کنند. تزریق بوتاکس چانه برای این گونه از افراد می تواند بهترین گزینه باشد. چون با این کار چنین چالی به طور کلی محو می شود.

از بین بردن چین و چروک های چانه

همانگونه که میدانید هنگامی که سن افراد بالا می رود در ناحیه چانه و دهان آنها ممکن است چین و چروک های زیادی به وجود آید. این گونه چروک ها باعث می شوند چهره افراد به شدت پیر نشان داده شود. همین امر موجب شده است بسیاری از افراد به دنبال از بین بردن آنها باشند. اگر شما نیز جز این افراد هستید. بهتر است بدانید بوتاکس چانه بهترین راه برای حل این مشکل می باشد. چون با تزریق بوتاکس تمام چین و چروک ها از بین میروند.

روشی ایمنی می باشد

افرادی که نگران سلامتی خود هستند اما دوست دارند از شر چین و چروک های چانه خود راحت شوند. می توانند بوتاکس چانه را انتخاب کنند. چون این روش کاملا ایمنی و غیر تهاجمی است.

به دوره نقاهت نیاز ندارد

بوتاکس یکی از روش های زیبا سازی صورت می باشد که افراد برای انجام آن نیاز ندارند مرخصی دریافت کنند. چون این تزریق به گونه ای است که افراد بعد از انجام آن می توانند بلافاصله به زندگی روزمره خود ادامه دهند.

هزینه پایین

تزریق بوتاکس چانه نسبت به سایر روش ها دارای قیمت تقریبا کمی است. چون تمام روش های دیگری که برای از بین بردن چروک های چانه و چال آن به کار برده میشوند بسیار هزینه بر هستند.

نتایج قابل قبول

تزریق بوتاکس به چانه به افراد کمک می کند آنها بتوانند به راحتی نتایح دلخواه خود را به دست آورند. تقریبا نتایجی که از این کار به دست می آیند همیشه بهتر و راضی کننده تر از سایر روش ها می باشند.

شیوه تزریق بوتاکس چانه

شیوه تزریق بوتاکس چانه

بسیاری از افراد هنگامی که میخواهند چنین تزریقی را انجام بدهند دوست دارند از نحوه انجام چنین کاری آگاهی پیدا کنند. اگر شما نیز جز این افراد هستید بهتر است بدانید معمولا این نوع از تزریق هنگامی که به عضلات چانه انجام می شود. به صورت سطحی است. چون اگر بوتاکس به لایه های عمیق تر تزریق شود می تواند عوارض بسیار زیادی را برای افراد به همراه داشته باشد. همین امر موجب شده است همه افراد به دنبال یک پزشک بسیار ماهر برای انجام این کار باشند. زیرا اگر پزشکی که این کار را انجام می دهد مهارت نداشته باشد نمی تواند به چانه افراد یک فرم کاملا طبیعی ببخشد.

اگر دوست دارید تنها چانه شما فرمی طبیعی به خود بگیرد و تمام چاله ها و گودی های آن از بین بروند می توانید از تزریق بوتاکس استفاده کنید. اما اگر قصد داشته باشید به همراه چانه خطر اخم و یا خط خنده خود را نیز از بین ببرید باید حتما به همراه بوتاکس ژل نیز تزریق کنید تا چنین خطوطی به طور کلی درمان شوند.

ممکن است همه شما بعد از تزریق به دنبال این باشید که بلافاصله نتایج آن را مشاهده کنید. اما بهتر است بدانید معمولا نتایج اصلی این کار بعد از یک هفته خود را نمایان می کنند. ولی این به این معنی نیست که حتما این نتایج برای نمایش نیاز به یک هفته وقت دارند. چون حتی در بعضی از بیماران نتایج تنها بعد از دو روز خود را نمایش داده اند.

مهمترین مراحل تزریق بوتاکس چانه کدامند؟

تزریق بوتاکس به چانه به هیچ وجه کار سختی نمی باشد و وقت زیادی نیز از افراد نمیگیرد. اما این کارزین سری از مراحل را دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • اولین مرحله تزریق بوتاکس چانه این است که پزشک در رابطه با چنین تزریقی به خوبی به شما مشاوره می دهد. همچنین در همین جلسه نیز شما باید نتایجی را که دوست دارید با تزریق بوتاکس چانه به دست آورید را با پزشک خود در میان بگذارید.
  • در دومین مرحله تزریق بوتاکس چانه اگر شما داروی خاصی را مصرف می کنید باید این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید تا پزشک شما را از خوردن داروهایی که باید از مصرف آنها اجتناب کنید آگاه کند.
  • سومین مرحله تزریق بوتاکس چانه شامل تمیز کردن پوست میشود. چون هنگام تزریق باید پوست شما به خوبی تمیز باشد. زیرا اگر کوچکترین میکروب و آلودگی بر روی پوستتان وجود داشته باشد ممکن است بعد از تزریق با عفونت مواجه شوید.
  • چهارمین مرحله این کار تزریق بی حسی موضعی می باشد. تا شما هنگام تزریق دردی را حس نکنید.
  • پنجمین مرحله که در واقع همان آخرین مرحله است. مرحله تزریق بوتاکس می باشد.

مدت زمان تزریق بوتاکس چانه چقدر است؟

بعضی از افراد هنگامی که به آنها می گویند به چانه خود بوتاکس تزریق کنید. فکر می کنند این کار چیزی شبیه به جراحی می باشد و باید برای آن وقت زیادی بگذارند. اما بهتر است بدانید تزریق بوتاکس به هیچ وجه شبیه به جراحی نمی باشد و تنها یک تزریق می باشد. به همین خاطر وقت زیادی از شما نمیگیرد. بنابراین نگرانی بابت تزریق بوتاکس چانه نداشته باشید. چون درد زیادی ندارد.

مراقبت های قبل از بوتاکس چانه کدامند؟

مراقبت های قبل از بوتاکس چانه کدامند؟

قبل از تزریق بوتاکس چانه نیاز است حتما یک سری از نکات را رعایت کنید. اگر با این نکات آشنایی ندارید بهتر است ادامه این مطلب را به خوبی مطالعه کنید. چون ما در اینجا بعضی آنها را برای شما بیان کرده ایم.

  • قبل از انجام تزریق به مدت حداقل دو روز باید از مصرف داروهای غیر استروئیدی اجتناب کنید. زیرا اینگونه از دارو ها باعث می شوند التهاب شما بعد از تزریق بسیار زیاد شود.
  • قبل از تزریق بوتاکس چانه به هیچ وجه از داروهایی مانند آسپرین استفاده نکنید. چون این نوع از دارو ها باعث رقیق شدن خون شما میشوند و هنگام تزریق حتما دچار خونریزی می شوید.
  • اگر قبل از تزریق بوتاکس چانه الکل مصرف کنید حتما میزان کبودی چانتان بعد از تزریق بسیار زیاد خواهد بود. به همین خاطر باید حداقل یک روز قبل از تزریق مصرف الکل را قطع کنید.
  • اگر داروی خاصی مصرف می کنید حتما قبل از تزریق بوتاکس چانه این موضوع را به پزشک خود اطلاع دهید.

مراقبت های بعد از بوتاکس چانه کدامند؟

بعداز تزریق بوتاکس تنها اگر موارد بیان شده در زیر را رعایت کنید میتوانید به نتیجه دلخواه خود برسید.

  • به چانه خود فشار وارد نکنید: بعد از این که به چانه خود بوتاکس تزریق کردید باید به مدت حداقل۶ساعت هیچ گونه فشاری به این ناحیه وارد نکنید. چون ممکن است سمی که به چانه شما تزریق شده است در اثر فشار جابجا شود و شما نتوانید نتیجه دلخواه خود را به دست آورید.
  • ورزش نکنید: بعد از این که بوتاکس را به چانه خود تزریق کردید حداقل به مدت ۴۸ساعت به هیچ وجه ورزش نکنید. چون هنگامی که فعالیت بدنی شما افزایش می یابد میزان فعالیت عضلات شما زیاد میشود و بوتاکس را جذب می کنند. همین امر موجب میشود بوتاکس در بدن شما به خوبی عمل نکند.
  • به هیچ وجه غذاهای چسبنده مصرف نکنید: بعد از این که به چانه خود بوتاکس تزریق کردید. به هیچ وجه حداقل تا یک هفته غذاهای چسبنده و سفت را مصرف نکنید. چون مصرف چنین غذاهایی باعث می شوند فعالیت فک زیاد شود و بوتاکس به خوبی عمل نکند.
  • رعایت دستورات پزشک: معمولا پزشک بعد از تزریق برای بهبودی حال و نتیجه تزریق شما یک سری دستورات را تجویز می کند که بهتر است حتما آنها را رعایت کنید.

بهترین برند بوتاکس چانه

همانگونه که قبلا نیز گفتیم مارک های زیادی از بوتاکس چانه در بازار موجود می باشد که برای شناخت بهترین آنها بهتر است با انواع مختلفی از آنها آشنا شوید.

  • بوتاکس: اولین مارکی که از سم بوتولونیم به بازار ارائه شد برند بوتاکس بود. این برند ماندگاری زیادی ندارد و تنها ۳الی۴ماه ماندگار می باشد.
  • دیسپورت: میتوان گفت محبوبیت برند بوتاکس دیسپورت در بین ایرانیان بسیار زیاد است. چون این نوع از بوتاکس میتواند به خوبی انواع چروک ها را از بین ببرد.
  • زئومین: این نوع از بوتاکس توسط سازمان جهانی بهداشت تایید شده است و در تمام دنیا دارای طرفداران بسیار زیادی است و میتواند به راحتی خطوط متوسط را از بین ببرد.

ماندگاری تزریق بوتاکس چانه به چه عواملی بستگی دارد؟

بهتر است بدانید تزریق بوتاکس چانه یک روش زیبا سازی موقت می باشد و برای همیشه ماندگار نیست . بنابراین اگر از نتایج تزریق بوتاکس چانه ناراضی بودید نیاز نیست نگران باشید. چون بعد از مدتی این اثرات از بین میروند. همچنین بهتر است بدانید ماندگاری بوتاکس چانه به عوامل مختلفی بستگی دارد که بهتر است با آنها آشنا شوید.

  • سن افراد: سن همیشه تاثیر زیادی بر ماندگاری بوتاکس چانه دارد. به همین خاطر سن افراد بر این موضوع تاثیر دارد.
  • شدت آسیب: هرچقدر عمق خطوط چانه یک فرد بیشتر باشد میزان ماندگاری بوتاکسی که به آن تزریق میشود کمتر خواهد بود.
  • نوع زندگی: شیوه زندگی افراد نیز تاثیر بسیار زیادی بر ماندگاری بوتاکس تزریقی به چانه افراد دارد.

عوارض بعد از بوتاکس چانه

بعد از این که به چانه بوتاکس تزریق کردید ممکن است با یک سری عوارض مواجه شوید. برای آشنایی با این عوارض مطلب زیر را به خوبی مطالعه کنید.

  • التهاب: یکی از مهم ترین عوارضی که بوتاکس چانه دارد. التهاب بعد از تزریق می باشد. این التهاب معمولا آزار دهنده نیست و بعد از چند روز از بین می رود.
  • کبودی: کبودی نیز مانند التهاب یکی دیگر از عوارض تزریق بوتاکس به چانه می باشد. این گونه از کبودی ها ماندگار نیستند و بعد از چند روز از بین میروند. بنابراین نیاز نیست نگران آن باشید.
  • سردرد: بعضی از افراد بعد از تزریق بوتاکس به چانه دچار سردرد می شوند. این مورد نیز یکی دیگر از عوارض تزریق بوتاکس چانه می باشد.

تزریق بوتاکس چانه تهران





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 آذر 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: